Opinie o Nas
Czas i koszty dostawy

Profesjonalne podejście i rzetelność

Zaopatrujemy firmy oraz instytucje w sprzęt IT od prawie trzydziestu lat i wiemy dokładnie jak ważna jest terminowa dostawa zamówień. Dlatego właśnie dokładamy wszelkich starań by jak najdokładniej określać terminy dostawy sprzętu. Każdy produkt w naszym sklepie posiada stosowną informację na temat przybliżonej daty wysyłki oraz dostępności.

Czas dostawy przez kuriera

Kurier DHL dostarczy zamówione produkty w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki; W zdecydowanej większości przypadków (około 98% przypadków) paczka pojawia się u adresata następnego dnia roboczego.

Koszt dostawy

  1. Przelew - opłacone zamówienia wysyłamy bez dodatkowych opłat (wyjątek stanowią zamówienia poniżej kwoty 500zł, wtedy koszt wysyłki to 19zł)
  2. Pobranie - koszt 26 zł (ograniczenie wartości zamówienia do 6500 zł - ze względu na bezpieczeństwo kuriera)
  3. Płatności online - operator płatności(Blue Media SA) naliczy dodatkową opłatę w wysokości 1,1% wartości zamówienia. Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to mało, dlatego zachęcamy do korzystania z alternatywnych metod płatności. (ograniczenie wartości zamówienia do 6000 zł)
  4. Odbiór osobisty - brak opłat dodatkowych

Wszystkie nasze paczki wysyłamy za pomocą renomowanej firmy kurierskiej DHL

Co za tym idzie:

  1. Każda paczka jest indywidualnie ubezpieczana do pełnej wysokości wartości towaru.
  2. Każdą wysyłkę, awizujemy za pomocą maila wysłanego na adres podany w zamówieniu, który zawiera numer listu przewozowego i przewidywaną datę dostawy paczki. 
  3. Jeżeli chcą Państwo zmienić datę, lub określić godzinę dostawy, prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej DHL, i podając im dostarczony przez nas numer listu przewozowego, poprosić o zmianę daty lub godziny dostawy paczki. Jednakże uprzedzamy, że wyznaczenie konkretnej godziny dostawy jest często niemożliwe, ze względów logistycznych i zależy od trasy dostaw kuriera który ma Państwa przesyłkę w doręczeniu. 
  4. Jeżeli zdarzyło by się, że przesyłka która dotarła do Państwa jest uszkodzona, prosimy o niezwłoczne sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, który przesyłkę dostarczył. 
  5. Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, dokonać fotograficznej dokumentacji uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z opiekunem handlowym Państwa zamówienia w naszej firmie.

W stałym kontakcie

Nasz zespół stale czuwa nad każdym Państwa zamówieniem i informuje niezwłocznie w przypadku przesunięć terminu dostawy. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia będą Państwo informowani drogą mailową.  W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji także pod wskazanymi numerami telefonów.

 

Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji
Potrzebujesz fachowej porady przy zakupie sprzętu komputerowego?
Pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.
Czat Online
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl