Czas i koszty dostawy
Profesjonalne podejście i rzetelność
Zaopatrujemy firmy oraz instytucje w sprzęt IT od prawie trzydziestu lat i wiemy dokładnie jak ważna jest terminowa dostawa zamówień. Dlatego właśnie dokładamy wszelkich starań by jak najdokładniej określać terminy dostawy sprzętu. Każdy produkt w naszym sklepie posiada stosowną informację na temat przybliżonej daty wysyłki oraz dostępności.
Czas dostawy przez kuriera
Kurier DHL dostarczy zamówione produkty w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki; W zdecydowanej większości przypadków (około 99% przypadków) paczka pojawia się u adresata następnego dnia roboczego.
Koszt dostawy
- Przelew - opłacone zamówienia wysyłamy bez dodatkowych opłat (wyjątek stanowią zamówienia poniżej kwoty 500zł, wtedy koszt wysyłki to 19zł)
- Pobranie - koszt 26 zł (ta opcja dostępna jest dla zamówień o wartości do 7 000 PLN)
- Płatności online - operator płatności (Blue Media SA) nalicza dodatkową opłatę w wysokości 7,99zł. Liczymy na Państwa wyrozumiałość i zachęcami do skorzystania z płatności przelewem tradycyjnym, by uniknąć dodatkowych opłat. (maksymalna kwota w przypadku płatności online to 25 000 PLN)
- Odbiór osobisty - brak opłat dodatkowych
Wszystkie nasze paczki wysyłamy za pomocą renomowanej firmy kurierskiej DHL
Co za tym idzie:
- Każda paczka jest indywidualnie ubezpieczana do pełnej wysokości wartości towaru.
- Każdą wysyłkę, awizujemy za pomocą maila wysłanego na adres podany w zamówieniu, który zawiera numer listu przewozowego i przewidywaną datę dostawy paczki.
- Jeżeli chcą Państwo zmienić datę, lub określić godzinę dostawy, prosimy skontaktować się z lokalnym oddziałem firmy przewozowej DHL, i podając im dostarczony przez nas numer listu przewozowego, poprosić o zmianę daty lub godziny dostawy paczki. Jednakże uprzedzamy, że wyznaczenie konkretnej godziny dostawy jest często niemożliwe, ze względów logistycznych i zależy od trasy dostaw kuriera który ma Państwa przesyłkę w doręczeniu.
- Jeżeli zdarzyło by się, że przesyłka która dotarła do Państwa jest uszkodzona, prosimy o niezwłoczne sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera, który przesyłkę dostarczył.
- Jeżeli kurier odmówi lub będzie utrudniał sporządzenie protokołu, prosimy spisać dane osobowe kuriera, dokonać fotograficznej dokumentacji uszkodzenia paczki, przed jej rozpakowaniem i skontaktować się z opiekunem handlowym Państwa zamówienia w naszej firmie.
W stałym kontakcie
Nasz zespół stale czuwa nad każdym Państwa zamówieniem i informuje niezwłocznie w przypadku przesunięć terminu dostawy. O poszczególnych etapach realizacji zamówienia będą Państwo informowani drogą mailową. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji także pod wskazanymi numerami telefonów.
Pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.