Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
W Polsce prawo bardzo dobrze chroni interesy klientów indywidualnych, mają oni możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu przeprowadzenia transakcji. Ustawodawca nie przewidział jednak takich uprawnień dla klientów biznesowych i instytucjonalnych stawiając ich w dużo gorszym położeniu. My w laphard.pl wychodzimy z założenia, że wszędzie tam gdzie jesteśmy w stanie pomóc naszemu klientowi robimy to bez wahania. Kupując u nas wybierają Państwo markę, która istnieje na rynku już prawie 30 lat i zadbała w tym czasie o interesy setek klientów. U nas klienci biznesowi i instytucjonalni, w większości przypadków, mogą dokonać zwrotu zakupionego towaru. Zwrot tego typu odbywa się wyłącznie po uprzedniej konsultacji z opiekunem klienta i tylko po jego akceptacji.
W przypadku zakupów dużej partii towaru prosimy by dokładnie zapoznać się z jego specyfikacją techniczną przedstawioną na stronie producenta. Czasami "diabeł tkwi w szczegółach" i dobrze jest zakupić jedną sztukę danego produktu by dokładnie przetestować ją przed zakupem większej partii sprzętu.
Jeśli dojdzie jednak do sytuacji, w której zechcą Państwo zwrócić zakupiony sprzęt prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
1. W przypadku reklamacji lub chęci zwrotu produktu prosimy wypełnienić formularz zgłoszeniowy.
2. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, jednocześnie prosimy o cierpliwość. W przypadku dużej ilości zamówień w sklepie proces ten może wydłużyć się do 2 dni roboczych. W przypadku pozytywnej decyzji dotyczącej zwrotu, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Hardsoft Telekom
Namysłowska 17/19
60-166 Poznań
4. Odesłany produkt zostanie sprawdzony, jeśli towar będzie kompletny i nie będzie nosił śladów użytkowania przekażemy dyspozycję zwrotu środków do naszego działu księgowości, a ten niezwłocznie zwróci Państwa wpłatę.
5. Jeśli zwracany produkt będzie niekompletny lub będzie nosił ślady użytkowania, wtedy nie będzie możliwości jego zwrotu.
Pomożemy Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie.