Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

W Polsce prawo bardzo dobrze chroni interesy klientów indywidualnych, mają oni możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu przeprowadzenia transakcji. Ustawodawca nie przewidział jednak takich uprawnień dla klientów biznesowych i instytucjonalnych stawiając ich w dużo gorszym położeniu. My w laphard.pl wychodzimy z założenia, że wszędzie tam gdzie jesteśmy w stanie pomóc naszemu klientowi robimy to bez wahania. Kupując u nas wybierają Państwo markę, która istnieje na rynku już prawie 30 lat i zadbała w tym czasie o interesy setek klientów. U nas klienci biznesowi i instytucjonalni, w zdecydowanej większości przypadków, mogą dokonać zwrotu zakupionego towaru. Oczywiście po uprzedniej konsultacji z opiekunem klienta.

W przypadku zakupów dużej partii towaru prosimy by dokładnie zapoznać się z jego specyfikacją techniczną przedstawioną na stronie producenta. Czasami "diabeł tkwi w szczegółach" i dobrze jest zakupić jedną sztukę danego produktu by dokładnie przetestować ją przed zakupem większej partii sprzętu.

 

Jeśli dojdzie jednak do sytuacji, w której zechcą Państwo zwrócić zakupiony sprzęt proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:

1. Proszę napisać do nas maila na adres . Mail powinien zawierać następujące informacje:

  • Nazwa firmy, imię i nazwisko osoby kontaktowej, nr telefonu,
  • numer faktury, kod produktu i ilość sztuk
  • przyczyna zwrotu/reklamacji

2. Nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, jednocześnie prosimy o cierpliwość. W przypadku dużej ilości zamówień w sklepie proces ten może wydłużyć się do kilku dni. W przypadku pozytywnej decyzji dotyczącej zwrotu, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Zwracany/reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Hardsoft Telekom
Namysłowska 17/19
60-166 Poznań

4. Odesłany produkt zostanie sprawdzony, jeśli towar będzie kompletny i nie będzie nosił śladów użytkowania przekażemy dyspozycję zwrotu środków do naszego działu księgowości, a ten niezwłocznie zwróci Państwa wpłatę.

5. Jeśli zwracany produkt będzie niekompletny lub będzie nosił ślady użytkowania, wtedy nie będzie możliwości jego zwrotu.

 

Nasi eksperci służą pomocą

Potrzebujesz profesjonalnego doradztwa przy zakupie sprzętu komputerowego?
Skontaktuj się z nami na wybrany sposób.

61 665 71 85 +48 601 638 068  czat online
Kompetentni w Biznesie

Biuro handlowe
W naszej poznańskiej siedzibie czeka na Państwa salka konferencyjna oraz specjalnie przygotowany pokój prezentacyjny, w którym można obejrzeć i przetestować wybrany sprzęt w komfortowych warunkach.
Dział serwisu
Nasz dział serwisu wykonuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne laptopów i komputerów stacjonarnych.
tel. 61 665 71 73
Nagrody i wyróżnienia

Indywidualne konfiguracje
Większość komputerów mogą Państwo skonfigurować na karcie produktu, po prawej stronie ekranu. Jeśli te opcje okażą się niewystarczające, istnieje możliwość skonfigurowania i zamówienia sprzętu "uszytego" na miarę Państwa potrzeb. Realizujemy także projekty informatyczne i służymy pomocą w ich przygotowywaniu. Prosimy o kontakt z naszym działem projektowym - .
Oficjalny polski kanał sprzedaży
Sprzedajemy wyłącznie nowy sprzęt, pochodzący z autoryzowanego, polskiego kanału dystrybucji. Tymsamym żaden z naszych klientów nie będzie miał nigdy problemu z realizacją uprawnień gwarancyjnych w autoryzowanych serwisach producentów. Nie handlujemy towarami używanymi ani "refurbished".
Darmowa dostawa
Korzystamy tylko z usług renomowanych firm kurierskich, jednak jak to mówią: "przezorny zawsze ubezpieczony" - dlatego każdą przesyłkę krajową i zagraniczną powierzamy także opiece ubezpieczyciela. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl